Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2017 23:05 - Споделяне, емоции, чувства
Автор: hurricane06 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 260 Коментари: 0 Гласове:
0



   Човек идва и ти споделя това, което е преживял. Казва ти мястото, времето, хората, с които е бил, казва ти и как се чувства. Но когато разказвам аз е различно. Бях там с него. Случи се това. Почувствах се така. Но как може да изразиш емоцията, която си почувствала в този момент, ако не я разбираш. Знам почувствах се така, но знаех ли защо. Когато ходех с него към другите, защо се почувствах неудобно, а когато го прегърнаха, какъв беше този гняв във мен? Въобще беше ли гняв? Като не мога да разбера как се чувствам през повече от половината време, как трябваше да го изразя? Или онзи въпрос "как си".. Не съм добре, не съм зле, обикновено ми е, смесено ми е. Как да кажа какви емоции бошуваха в мен като аз не знех какви са? Как да кажа" добре съм, но ми се случиха толкова гадни неща, а аз само за тях мисля" или "чувствам се невероятно, въпреки че съм объркана, заради един човек.. Харесвам ли го, ревнувам ли го или е моментно.." ? Сега лежа на леглото си, чувствйки абсолютно нищо освен глад. Утре ще се видя с много хора и с всеки от тях ще изпитам различна емоция. Други ден ще се вълнувам за нещо, за което сега нямам никаква идея. Или пък обратното.. Не мога да изпитам същата емоция като вчера. Не мога да погледна с влюбен поглед, човека, който вчера обичах. Всичките емоции се променят с всяка секунда, а чувствата се изменят, макар и бавно. Човек твърде много се вторачва защо изпитва това или пък защо чувства онова. Но истината е, че когато оставиш всичо за момента ( или моментите), отпуснеш се и го изжевееш правилно, ще видиш, че всичкото чудене е било напразно, защото ще усетиш чувството, когато го изпиташ, а не когато мислиш за него. А когато осъзнаеш какво се е случило, тогава всичко ще ти изглежда различно и пак няма да можеш да опишеш онази емоция, в онзи момент. Вече чувствата са се омешали с емоциите и дори да кажеш, че всичко е наред, пак може да има малко тъга. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hurricane06
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9737
Постинги: 9
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031